Ben je een professionele marketeer op zoek naar nieuwe ideeën om TELETASK te promoten? Dan kan dit artikel je misschien ook inspireren. TELETASK is meer emotie dan technologie.
Voor huiseigenaren moet huisautomatisering meer over emotie gaan dan over technologie. TELETASK, een pionier in geïntegreerde huisautomatiseringsoplossingen sinds 1984, heeft zijn passie voor innovatie geherdefinieerd met een frisse aanpak. Dit 'verhaal' verscheen onlangs in Sabato (het luxe weekendmagazine van de Belgische zakenkrant De Tijd) dat recent door een internationale vakjury uitgeroepen werd tot 'Europees magazine van het jaar'.
Een andere manier van communiceren
In plaats van de traditionele, productgerichte advertenties, koos TELETASK in dit geval voor een subtiele en elegante benadering met emotiewaarde. Er verscheen een paginagrote advertentie met als achtergrond een zijden gedrapeerde stof met daarop een eenvoudige gouden ring. Alleen de discrete tekst "TELETASK domotica" en een QR-code begeleidden de afbeelding. Met dit minimalistische maar krachtige ontwerp wilde TELETASK de nieuwsgierigheid van lezers prikkelen. De campagne weerspiegelde dezelfde waarden als de producten: exclusiviteit, verfijning en intelligent design..
Wat gebeurt er na het scannen van de QR-code
Degenen die de QR-code scanden, werden naar een speciaal daarvoor ontworpen landingspagina geleid. Deze pagina toonde aanvankelijk, ter herkenning, enkele seconden de iconische afbeelding uit het magazine, voordat deze subtiel overging naar meer gedetailleerde informatie:
Korte introductie: een duidelijke uitleg over waar TELETASK voor staat en wat het merk vertegenwoordigt
Teaservideo: een glimp van de tijdloze elegantie van de bedieningspanelen
Op deze manier overbrugde TELETASK naadloos en stijlvol de kloof tussen een intrigerende advertentie en een informatieve ervaring. TELETASK is meer emotie dan technologie.
Een uitnodiging om te inspireren
Door deze originele en verfijnde campagne deed TELETASK meer dan alleen zijn merk promoten; het bood een uitnodiging om opnieuw na te denken over hoe technologie en design aan de wereld kunnen worden gepresenteerd. Door te kiezen voor een minimalistische visuele taal in plaats van conventionele productpresentaties, toonde TELETASK aan dat echte innovatie niet alleen ligt in de aangeboden oplossingen, maar ook in de manier waarop ze worden gecommuniceerd.
Daarmee wil TELETASK zich niet alleen als een domotica leader positioneren maar ook als een merk dat anderen continu inspireert om hun creatieve uitingen te verhogen. Het succes van dit initiatief bevestigde TELETASK’s toewijding aan innovatie, niet alleen in producten, maar in elk aspect van de merkbeleving en de betrokkenheid bij de woningeigenaar.
Voor meer informatie over de geavanceerde huisautomatiseringsproducten en -oplossingen van TELETASK, bezoek onze website.