Support van TELETASK

TELETASK wil u zowel hoogwaardige producten als een hoogwaardige service leveren. De dienst na verkoop wordt door TELETASK België georganiseerd naar uw lokale importeur / distributeur, altijd in nauwe samenwerking met uw persoonlijke systeemintegrator die uw systeem heeft geïnstalleerd en geconfigureerd. Dit bedrijf zorgt voor aftersales-services als u technische ondersteuning nodig heeft, binnen of na de garantieperiode.

Alle TELETASK-installaties worden onderhouden door uw persoonlijke systeemintegrator die uw installatie heeft geïnstalleerd en geconfigureerd. Als uw systeemintegrator niet meer operationeel is, kunt u een alternatieve, ervaren en gecertificeerde TELETASK-specialist in uw regio vragen. Neem daarom contact op met de TELETASK-verdeler voor uw land (ga naar contactpagina voor een lijst per land / gebied).

De TELETASK-producten hebben een garantie van 3 jaar en kunnen binnen en na de garantieperiode worden onderhouden door het TELETASK-servicecentrum bij u in de buurt of door het TELETASK-hoofdkantoor en de fabriek in België. Neem contact op met uw lokale distributeur voor alle servicegegevens.