Eindgebruikers of (interieur)architecten laten kennismaken met de vele mogelijkheden van de domotica van TELETASK? Om hen tot een smart home of kantoor met heel wat comfort, veiligheid en energiebeheer te inspireren? Dat kan voortaan om het even waar en wanneer, in de virtuele showroom van TELETASK. Gloednieuw én de allereerste in de wereld van home automation.
De virtuele showroom is veel meer dan louter een verzameling afbeeldingen van producten, gelinkt naar datasheets. Nee, wie naar de showroom surft, wandelt een virtuele weergave van onze fysieke showroom binnen: fotorealistisch in 3D, met een reeks videotutorials voor eindgebruikers die heel wat toepassingsideeën aanreiken. De surfer bezoekt niet een eenvoudige website, maar krijgt een unieke, inspirerende experience met heel wat informatie in video’s.
Eerst heet Johan Vander Beken, managing director van TELETASK, u van harte welkom. Dan gidst een stem u doorheen de virtuele showroom, van oplossing naar oplossing. In het Engels, Nederlands, Frans en later nog meer talen. Na wat algemene uitleg over de domotica van TELETASK, start het virtuele bezoek echt.
Heel watinformatieéninspiratie
In de showroom wandelt de bezoeker, in zijn eigen tempo, via eenvoudige muisbediening, virtueel van de ene naar de andere oplossing uit ons domotica-aanbod.
Aanraakgevoelige toetsenpanelen, een toegangscontrolelezer, een app om een heel gebouw te besturen ...
Bij elk product kan de bezoeker een video bekijken, waarin iemand de oplossing gebruikt. Ondertussen informeert de gidsende stem uitgebreid over het gebruik en de mogelijkheden ervan, én inspireert hij tot allerlei interessante toepassingen in een smart home of office. Zonder technische details: we richten ons, zeker in eerste instantie, tot eindgebruikers en (interieur)architecten.
Tegelijk kan de bezoeker de kleur van de weergegeven panelen aanpassen. Zo ontdekt hij hoe ze ook in andere tinten een streling voor het oog blijven. Bovendien kan hij op die manier perfect inschatten hoe de domotica-oplossingen van TELETASK naadloos in zijn gedroomde interieur versmelten.
Na de wandeling door de virtuele showroom, kent de bezoeker niet alleen al de oplossingen van TELETASK voor home automation, maar ook exact wat die producten allemaal mogelijk maken. Zo raakt hij ten volle geïnspireerd tot comfortabele en bijzondere interieurs in een smart home of office.
Tegelijk helpt deze innovatie de TELETASK-distributeur en -systeemintegrator. Zij hoeven de kenmerken en mogelijkheden van de TELETASK-domotica voortaan niet langer helemaal toe te lichten. Die uitleg kregen prospecten al volledig tijdens het bezoek aan de virtuele showroom. De verkoper kan zich dus meer op het commerciële focussen en de deal sneller sluiten, en dus ook meer verkoopgesprekken per dag inplannen.
Tegelijkkunnenvertegenwoordigers de showroom alseenvirtuelebeursstandgebruiken, waarbijeen of meerdere van hunmedewerkerszichinloggen. De bezoekerkan dan daarmeevideochatten, om er vragenaantestellen of meteenzijn project mee tebespreken. Of hijlaatzijncontactgegevens achter, zodat de TELETASK-country-dealer er contact mee kanopnemen of de gegevensdoorgevenaaneenlokale TELETASK-systeemintegrator. De virtuele showroom valttebezoeken via een desktop of laptop (Windows en Apple). Aangezien het platform 3D-hardware nodigheeft, werkt het momenteelniet op smartphones en tablets. Op het grotere scherm van een computer ervaart u het bezoekprecieszoalsbedoeld.
Klaarvooreenuitstekendeexperience?
Wandel dan nu de virtuele showroom binnen, vooreenuniekeervaring, vol informatie en inspiratie over eenuitstekenddomotica-aanbod, vooruniekeleef- en werkomgevingen vol comfort, veiligheid en luxe. Gebracht door nogaltijd de ‘trendsetter in home automation’, ookna 37 jaar: TELETASK.
Zowel vandaag tijdens corona, als daarna is het een aantrekkelijke, innovatieve tool om potentiële klanten te ontmoeten, zonder dat zij zich moeten verplaatsen. Veilig, duurzaam en efficiënt in alle opzichten. Verspreid als verdeler zeker mee het woord, om eindgebruikers en architecten uit te nodigen tot een virtueel bezoek. Draagt u daartoe graag uw steentje bij?
Neem gerust contact op, via marketing@teletask.be of uw lokale TELETASK-distributeur, om samen te brainstormen en tot inspirerende ideeën te komen.