Customer Support Engineer
Profiel
- Bachelor of Master in elektronica met een goede netwerkkennis/ of kennis van ICT-netwerken
- 1 tot 2 jaar relevante ervaring
- Je bent van alle kanten thuis
- Proactief en communicatief sterk
- Je spreekt en schrijft perfect Nederlands en Engels
- Je bent stipt, nauwkeurig en zelfstandig werken is geen probleem voor jou
- Je houdt van de laatste nieuwe technologische ontwikkelingen
- Je wil graag je kennis gebruiken om te delen met de product managers van onze buitenlandse verdelers
Job omschrijving
- Klanten support zal een groot deel van jouw taken bevatten zowel telefonisch als via mail
- Ondersteuning bieden aan het R&D team zoals het uitvoeren van testen
- Technische problemen en vereisten van de klant analyseren om zo tot een oplossing te komen + het uitvoeren van kleine herstellingen
- Je bent bereid op de hoogte te blijven van de laatste nieuwe technische ontwikkelingen
Aanbod
- Je komt terecht in een groeiende KMO met een no-nonsense mentaliteit
- Een zeer mooi loon aangevuld met extralegale voordelen + 50 verlofdagen per jaar
- Je zal een interne opleiding volgen en een ruime inloopperiode genieten
- Vast contract
Solliciteren
Ben jij getriggerd door deze vacature? Aarzel dan niet om contact op te nemen!
E-mail: jobs@teletask.be
Website: www.teletask.be
TELETASK BV
Ottergemsesteenweg Zuid 729
B-9000 Gent
Tel: 09 210 45 70
Download deze vacature in PDF